Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Käyttäytymisen jalostustarkastus englanninvinttikoirille 24.4!

Posted 4/5/2016

Käyttäytymisen jalostustarkastus englanninvinttikoirille 24.4!

Suomen Greyhoundyhdistys ry järjestää käyttäytymisen jalostustarkastuksen jalostukseen käytettäville koirille Lohjalla sunnuntaina 24.4.2016.
Ensisijaisesti paikalle toivotaan 3-5 vuotiaita koiria, mutta rodun ensimmäiseen tarkastukseen huomioidaan toki kaikki yli 24kk ikäiset koirat. Koiria otetaan tarkastukseen maksimissaan 12kpl.
Tarkastajana toimii Tuire Kaimio, vastaava toimitsija Tiina Mäkinen.
Osallistumismaksu: jäsenet 20€, ei jäsenet 25€.
Maksuun sisältyy lomakekustannukset.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen tarkastukseen sähköpostilla 11.4.2016 mennessä osoitteeseen sihteeri@greyhoundyhdistys.fi .
Ilmoittautumisessa on mainittava koiran rekisterinumero, rekisteröity nimi, ikä ja sukupuoli ja omistajan yhteystiedot. Ilmoittautumisen jälkeen henkilölle toimitetaan vahvistus osallistumisesta ja maksutiedot.

Osallistumisoikeus ja sen rajoittaminen:
Osallistumisoikeus on koirilla, jotka on rekisteröity FCI:n tunnustaman maan kenneljärjestössä ja jotka ovat FCI:n tai Pohjoismaisen Kennelunionin PKU:n hyväksymää rotua. Käyttäytymisen jalostustarkastukseen osallistuvan koiran tulee olla täyttänyt 24 kk. Koira voi osallistua useampaan tarkastukseen. Koiran tulee täyttää Kennelliiton voimassa olevat tunnistusmerkintä- ja rokotusmääräykset. Jalostustarkastuksissa noudatetaan Kennelliiton antidopingsääntöä sekä yleistä jääviyssääntöä.

Asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita seuraamaan tarkastusta paikan päälle. Yleisölle on kuitenkin rajoitteita tarkastuksen ollessa käynnissä. Yleisö ohjeistetaan olemaan hiljaa ja vaikuttamatta koiran suoritukseen. Koiran suorituksen aikana yleisöön ei voi liittyä eikä siitä poistua, jotta koiralle ei aiheuteta tarpeetonta häiriötä.

Lisätietoja asiasta voi kysyä sihteeri (a) greyhoundyhdistys.fi tai klo 16 jälkeen p. 040 514 9763 Tiina Mäkinen

Linkki Kennelliiton sivulle, jossa asiasta lisätietoja: