Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Käyttäytymisen jalostustarkastus englanninvinttikoirille 29.4!

Posted 3/2/2018

Suomen Greyhoundyhdistys ry järjestää käyttäytymisen jalostustarkastuksen jalostukseen käytettäville
koirille Klaukkalassa sunnuntaina 29.4.2018.

Ensisijaisesti paikalle toivotaan 3-5 vuotiaita koiria, mutta rodun ensimmäiseen tarkastukseen huomioidaan toki kaikki yli 24kk ikäiset koirat. Koiria otetaan tarkastukseen maksimissaan 14kpl.
Tarkastajana toimivat Auli Kiminki ja Susanna Visapää, vastaava toimitsija Tiina Vaittinen.
Osallistumismaksu: tarkastukseen ei ole osallitumismaksua.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen tarkastukseen sähköpostilla 30.3.2018 mennessä osoitteeseen sihteeri (a) greyhoundyhdistys.fi .
Ilmoittautumisessa on mainittava koiran rekisterinumero, rekisteröity nimi, ikä ja sukupuoli ja omistajan yhteystiedot. Ilmoittautumisen jälkeen henkilölle toimitetaan vahvistus osallistumisesta.

Osallistumisoikeus ja sen rajoittaminen:
Osallistumisoikeus on koirilla, jotka on rekisteröity FCI:n tunnustaman maan kenneljärjestössä ja jotka ovat FCI:n tai Pohjoismaisen Kennelunionin PKU:n hyväksymää rotua. Käyttäytymisen jalostustarkastukseen osallistuvan koiran tulee olla täyttänyt 24 kk. Koira voi osallistua useampaan tarkastukseen. Koiran tulee täyttää Kennelliiton voimassa olevat tunnistusmerkintä- ja rokotusmääräykset. Jalostustarkastuksissa noudatetaan Kennelliiton antidopingsääntöä sekä yleistä jääviyssääntöä.

Lisätietoja asiasta voi kysyä sihteeri (a) greyhoundyhdistys.fi tai klo 16 jälkeen p. 040 514 9763 Tiina Vaittinen

Linkki Kennelliiton sivulle, jossa asiasta lisätietoja: