Erikoisnäyttely 21.7.2024

Posted 7/11/2024

Erikoisnäyttelyn 21.7.2024 aikataulukirje on julkaistu. Näyttelyyn ilmoittautui 41 koiraa! Aikataulukirje löytyy osoitteesta https://drive.google.com/file/d/1bCZY97OpjUS_FqdEaF3myl72VjFETbyY/view?usp=sharing

Erikoisnäyttelyn yhteydessä järjestettävä Piknik on tänä vuonna yhdistyksen järjestämä ja mukaan pääsee 5 euron maksua vastaan. Toivomme etukäteen ilmoittautumista sihteeri(a)greyhoundyhdistys.fi, niin osaamme varata riittävästi purtavaa. Piknikin antimissa on huomioitu laktoosittomuus, gluteenittomuus ja vegaaninen ruokavalio.

Kotikoiraluokka järjestetään myös tänä vuonna. Luokka on tarkoitettu koirille, jotka eivät ole oikeutettuja virallisiin luokkiin (ei myöskään aiemmin ole olleet). Esimerkisi purentavika, kivespuutteet. Luokkaan ilmoittaudutaan paikan päällä, hinta 5 € / koira. Ilmoittautuminen alkaa klo 10:00 ja päättyy noin kello 11:30. Luokka on urosten jälkeen, ennen Piknikkiä.

Maksuvälineenä MobilePay tai käteinen (tasaraha).

Tervetuloa!