Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Kuvassa yhdistyksen vanha logo ja malliKuvassa yhdistyksen vanha logo ja malliSuomen Greyhoundyhdistys ry on perustettu vuonna 1970. Suomen Greyhoundyhdistys ry toimii Suomen Vinttikoiraliiton (SVKL) alaisena, englanninvinttikoirien rotu yhdistyksenä, rodun rotujärjestönä toimii Suomen Vinttikoiraliitto ry.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää englanninvinttikoirien kasvatusta ja jalostusta sekä toimia linkkinä jäsentensä ja näiden koiraharrastuksien edistämisessä.

Järjestämme vuosittain rodun erikoisnäyttelyn ja tulevaisuudessa olisi tarkoitus ratkoa SGY:n mestaruus niin maastossa kuin radalla. Myös kaikkien rotujen keväisestä harjoituspäivästä on muodostunut perinne. Kevätpäivä järjestetään huhti- toukokuussa, talven kesto sanelee lopullisen ajankohdan.