PERUTTU! Selän, lonkkien ja kyynärien virallinen joukkokuvauspäivä Eläinklinikka EHYT:lla la 18.11.2023

Posted 11/5/2023

Järjestämme lauantaina 18.11.2023 Eläinklinikka EHYT:lla Halikossa selän, lonkkien ja kyynärien virallisen kuvauspäivän. Hinta jäsenille 200,00 € / koira, ei jäsenille 250,00 € / koira. Mukaan mahtuu vielä hyvin, aikoja vapaana 8:30, 9:30, 10:30, 12:00 ja 13:00. Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset sihteeri Tarulle sihteeri(at)greyhoundyhdistys.fi. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä koiran kutsumanimi, rotu, rekisterinumero, omistajan nimi ja osoite. Ohjeet sähköisen ennakkolähetteen tilaamiseen löytyy SKL:n sivuilta https://www.kennelliitto.fi/kasvatus-ja-terveys/koiran-kasvatukseen-ja-terveyteen-liittyvat-saannot-ohjeet-ja-lomakkeet  --> Sähköisen ennakkolähetteen tilaaminen ja maksaminen terveystutkimuksiin Omakoira-palvelun kautta.

Ensisijalla on jäsenten englanninvinttikoirat.